NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

FAQ

W tym miejscu znajdą Państwo odpowiedz na najczęściej zadawane pytania przez naszych Klientów. Zdajemy sobie sprawę, jak bardzo pomocne będzie zebranie tych informacji w jednym miejscu, tak aby rozwiać wszystkie wątpliwości.

Gdy tylko zamówienie zostaje opłacone, a kwota zaksięgowana na koncie, zamówienia od razu są kompletowane i wysyłane. Czas dostawy to 2-4 dni robocze. W przypadku gdy czas realizacji z jakichś przyczyn musi się wydłużyć, zostanie wysłany mail z informacją lub biuro obsługi klienta skontaktuje się telefonicznie.

Tak, na podany adres e-mail przyjdzie wiadomość potwierdzająca zamówienie oraz jego stan.

Nie, zamówienia można składać bez rejestracji jako gość. Natomiast założenie konta na stronie biżuteriatyborowski.pl daje Ci dodatkowe korzyści tj. zniżki, bony, kody rabatowe.

Tak. Klient posiada prawo odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Aby zwrot został przyjęty, produkt nie może nosić oznak użytkowania, ani być uszkodzony. Biżuterię należy odesłać w oryginalnych pudełkach, w których Klient je otrzymał, aby zabezpieczyć je przed uszkodzeniami w transporcie. Ponadto do zamówienia należy dołączyć paragon oraz wypełniony formularz zwrotu.  W tym przypadku koszty związane z odesłaniem zamówienia ponosi Klient.

Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem ani przesyłek nadanych do paczkomatów.

Po otrzymaniu zwrotu, pieniądze zostaną przelane na podany przez Państwa numer bankowy w formularzu, w ciągu 14 dni roboczych.

W takiej sytuacji należy nas poinformować mailem na info@bizuteriatyborowski.pl, następnie wysyłamy do Państwa kuriera po zwrot/wymianę na nasz koszt.

Tak, jeżeli trwa jeszcze okres gwarancyjny. W takim przypadku należy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. Nie zalecamy naprawiania naszej biżuterii u innych jubilerów, ponieważ grozi to utratą gwarancji.

Tak, możliwy jest odbiór osobisty. Po wybraniu opcji „odbiór osobisty” należy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo info@bizuteriatyborowski.pl w celu ustalenia szczegółów odbioru.

Tak, jest to możliwe po zaznaczeniu odpowiedniej opcji. Wpisaniu w uwagach, że proszą Państwo o wystawienie faktury oraz podanie odpowiednich danych.

Niestety nie. Zamówienia w Biżuteria Tyborowski są przetwarzane bardzo szybko co uniemożliwia zmianę adresu dostawy.

W firmie Biżuteria Tyborowski przywiązujemy dużą wagę do dbania o detale, dlatego też produkty są pakowane w ozdobne pudełeczka sygnowane naszym logo. Następnie wszystkie całe zamówienie pakowane jest w koperty bąbelkowe/pudełka co zapewnia im bezpieczeństwo w transporcie.

Jeżeli z jakichś przyczyn płatność online nie powiedzie się, można zrobić przelew tradycyjny na konto:

nr konta: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Pracownia Złotnicza Piotr Tyborowski
ul.Bursztynowa 20
80-342 Gdańsk

W tytule należy podać numer zamówienia.